8/5: Inebolu, genieten aan de Zwarte Zee

8 mei 2014 - Doganyurt, Turkije

Het duurde gisteravond vrij lang voordat de kinderen genoeg hadden van het spelletje "Hello, hello! What is your name?" Op een gegeven moment stonden ze zo hard rond de tent te keten dat Eric maar weer is opgestaan. Maar gelukkig werd het geen nachtwerk bij het vrijgezellenfeestje en namen de meesten hun kinderen mee naar huis. Een aardige man heeft Eric van de laatste aanhouders verlost door ze weg te jagen. 's Ochtends uit het zicht nog even onder een tuinslang doorgerend en de dag kon weer beginnen. We hebben wel eens beter geslapen, maar we hebben onze eerste wildkampeernacht doorgebracht. En het lijkt erop dat we langzaam aan in gebieden komen waar niet overal hotels of campings zijn, dus laten we er maar aan wennen. Was het de afgelopen 2 dagen volle bak in de kleinste versnelling of vol in de remmen tijdens veel te steile afdalingen, kregen we vandaag behalve vergelijkbaar klimwerk zomaar een lange afdaling van een kilometer of 8 cadeau. Heerlijk! Voor de ochtend thee hadden we er al weer 500 hoogtemeters op zitten. Grappig hoe we ooit tegen de Schwabische Alp opzagen (17/2) en dat tegenwoordig even voor de thee wegwerken. Maar om de knieën na 2,5 brute fietsdagen wat hersteltijd te geven stoppen we na de lunch in Inobulu. Met een heuse hotelkamer aan het strand en eigen douche. Ook fijn.

1. Kitty3bergen:
    8 mei 2014
    Jammer dat wij geen foto's kunnen posten. Jasmijn en opa zitten nu verdiept in een potje schaak op jullie oude schaakspel. Heerlijk. Goed terechtgekomen!
    Goeie reis! Benieuwd met wat voor speelgoed jullie terugkomen!
    Groet,
    Kitty
  2. Ton en Guus:
    10 mei 2014
    Goed te zien en om te lezen dat jullie weer op pad zijn. Mooi te horen dat er zoveel gastvriije en behulpzame Turken zijn. We kennen ze als hardwerkend maar ook als handelaren.
    Inmiddels zijn we in Weert voorzien van een Skoda Yeti, Erik was een aantal jaren geleden zo te spreken van de SuperB ..
    Veel plezier verder
  3. Marianne:
    10 mei 2014
    Heerlijk voor jullie om weer op "snelheid" te gaan.
    Ik moet ook zeggen jullie kunnen fietsen hoor. Mijn pet af.
    Ik hoop nog veel verslagen te lezen. Al zal het niet meer dagelijks zijn dan toch regelmatig.
    Fiets goed groet Marianne.