Ik ga op reis en neem mee ...

5 februari 2014 - Driebergen-Rijsenburg, Nederland

Drie kilo minder, bij voorkeur. Want de beste baggage is de baggage die je thuis laat. Er zijn vakantiefietsers die hun standaard er af halen om grammen te sparen. Ik geloof niet dat wij tot die categorie behoren. Het meest onnodige dat mee gaat? Twee demonteerbare wijnglazen. Maar ja, je rijdt heel Italië door. En dan ga je voor je tentje toch geen rode wijn uit een aluminium koffiemok drinken? Of de nieuwe foto printer, ook niet echt van levensbelang. Maar wel heel leuk omdat ze voorbij Istanbul gek zijn op foto's. En wat is er leuker dan een groepsfoto achterlaten na een gastvrij onthaal? Voor iedereen die benieuwd is wat je zoal nodig hebt, 10 foto's met de inhoud van onze tassen. Wit is van mij, rood is van Eric. Wat ik heb geloosd om 3 kg te besparen? De Teva's gaan op transport naar Istanbul, dan kan ik nog 2 maanden proberen te wennen aan hun lelijkheid.

1. Marianne:
    6 februari 2014
    Al snel dus. De eerste proost met een heerlijk glas wijn op een succesvolle reis.
  2. Dione:
    6 februari 2014
    'Uit je comfortzone' is voor jullie nu al peanuts! Ik wens jullie een ontzettend gaaf avontuur! Dit neemt niemand jullie meer af!
    X Dione
  3. Josephina:
    6 februari 2014
    Lieve Eric en Geeke, de kop is eraf! Wij wensen jullie nogmaals een hele mooie reis met vele nieuwe ervaringen en ontmoetingen. Geniet er volop van. Liefs José en Gert
  4. Joost:
    6 februari 2014
    Ik ben zeer benieuwd naar de foto, waarop de fietsen geheel bepakt en bezakt klaar staan. Indrukwekkende want juiste prioriteitstelling: de demontabele wijnglazen. Briljant! Je kùnt niet zonder....
  5. Karin Siderius:
    6 februari 2014
    Fijn dat we jullie hebben uitgezwaaid vandaag! Wat een avontuur! Geniet ervan en ik verheug me op Istanbul. Liefs Karin
  6. Nicole:
    7 februari 2014
    Super daar gaan jullie dan! Ik wens jullie een prachtige avontuurlijke reis om nooit te vergeten.