6/2: Een paar tranen en weg waren we

6 februari 2014 - Groesbeek, Nederland

Tja, waar zal ik beginnen. Misschien maar bij woensdagavond toen we mee aten bij de Brandsma's (pasta, goed voor het koolhydraten stapelen). Waar we door tweeling  Ruben en Jesse nog aan een laatste kruisverhoor werden onderworpen. Wat het doel van onze reis is? Strakke open vraag voor een 10-jarige. En donderdagochtend een heus uitzwaai comité van familie, buren en vrienden op de oprit. Gewapend met vlaggetjes, camera's en mobiele telefoons. Het leek de pers presentatie van de nieuwe Belkin ploeg wel. En niet te vergeten 2 repen chocola voor onderweg van buurvrouw van 88. Een paar tranen wegslikken en weg waren we. Voor het landschap hoef je Nederland natuurlijk niet te verlaten: Lekdijk, Waaldijk, uiterwaarden, wilde ganzen, hoogstam fruitbomen. Prachtig! En als dessert 's avonds een bijzonder gastvrij ontvangst bij B&B host Katrien die zelf ook lekker een dag op het land had gewerkt. Ze teelt bloemen van de volle grond. Klaprozen, papavers, en nog wat soorten om het seizoen te verlengen. Gewoon plukken met je handen.

1. Jan:
    7 februari 2014
    Mogge! Nederland is ook mooi! :-)
  2. Marianne:
    Mooi begin. Ga zo door.
  3. Brandsma's:
    7 februari 2014
    Hopelijk heeft de pasta geholpen. Het was gezellig om woensdag nog met elkaar te eten. Geniet vandaag van het "Hollandse weer"!
    We reizen met jullie mee en kijken uit naar de verhalen!
    Peter, Sabine, Jesse, Ruben & Marlou
  4. Jeroenendaan:
    7 februari 2014
    leuk dat we mee kunnen kijken ! het is nu eigenlijk ook wel weer voor de teva slippers ;-)