Welkom op de Zijderoute blog!

4 februari 2014 - Driebergen-Rijsenburg, Nederland

Er is 1,5 dag voor vertrek genoeg te vertellen over alle voorbereidingen van afgelopen periode, maar vandaag eerst maar even de communicatie ´practicalities´. Velen vroegen of we een blog gaan bijhouden, anderen of we nu eindelijk eens tot leven komen op Facebook en Twitter. Welnu, we gaan voor maatwerk!

Als je de uitnodiging voor de mailinglijst hebt geaccepteerd, dan krijg je automatisch een mailtje als er iets nieuws op de blog staat. Mochten deze updates toch wat al te frequent en opdringerig in je mailbox verschijnen, kun je je met één click via diezelfde mail afmelden (no hard feelings!). Mocht je liever af en toe foto’s kijken dan verhalen lezen, dan kun je ons ook volgen op Instagram (geekefeiter). Tot ziens op reis!

1. José en Nico:
    4 februari 2014
    Goeie reis en geniet van alles wat op jullie weg komt.
  2. Maaike:
    5 februari 2014
    Daar gaan we dan! We volgen jullie.

Mag Joep ook op de mailing list? [email protected]
  3. Ger:
    5 februari 2014
    Een heeeeeeele goede reis toegewenst enne....geniet ervan. Leuk dat we jullie kunnen volgen.
  4. Karen:
    Wij zijn 15-23 feb in Oostenrijk
  5. Karen:
    5 februari 2014
    En na die eerste zin had ik allemaal emoticons. Dat kan dus niet.

Wanneer zijn jullie er? En dan Oost of West?
  6. Geeke:
    5 februari 2014
    Tuurlijk krijgt Joep als onze jongste fan een eigen invite! En Karen, als je dit jaar St. Anton hebt geboekt of iets anders in de buurt van de Arlbergpass, kun je ons op je laatste zaterdag intekenen voor de borrel ;-)
  7. Kitty3bergen:
    5 februari 2014
    Just in time. Heerlijk om mee te kunnen genieten vanuit een luie stoel en warm huis. Hoe laat is het vertrek morgen? Ik hoef pas later in de ochtend weg en wil jullie heel graag uitzwaaien & goeie reis wensen. Benieuwd naar jullie 21/25 kilo bepakking, uitrusting, kop- en volgpositie. Zài jiàn 美好的一天!
  8. Suze:
    5 februari 2014
    Geeke (en Eric) Heel veel succes en plezier onderweg. Stoer hoor ;-)
  9. Alex Bogman:
    5 februari 2014
    Hoppa, Nummer 1 in de favorietenbalk van mijn internet explorer!

Super leuk om jullie te volgen en natuurlijk erg benieuwd naar jullie avonturen :)
  10. Marianne:
    5 februari 2014
    Het zal er dan toch van komen.
    Geweldig om deze uitdaging aan te gaan.
    Geniet er van.
  11. Bas:
    5 februari 2014
    Heel veel plezier met jullie avontuur! Ik zal regelmatig op jullie blog kijken (en me aanmelden bij Instagram, ja, ja ...)
  12. Richard:
    Hoi Geek & Eric,

Ik hoorde van Gert dat de eerste stop in het altijd mooie rurmonje is. Heel mooie reis gewenst.
  13. Bas, Laury, Ise en Feline:
    5 februari 2014
    Dag lieverds, geniet van jullie droom die morgen verwezenlijkt gaat worden! Ik vind het ongelooflijk stoer maar zal jullie tegelijkertijd ook missen .... ...
  14. Nanne:
    Hoi Geeke en Eric,
    Heel veel plezier en succes. Ik ga het allemaal met spanning volgen..
    Grt,
    NAnne
  15. Anthony lennarts:
    5 februari 2014
    geniet ervan!! Zelf had ik het op de motor wel willen doen:-)
  16. Mariska Norder:
    Hoi Geeke En Eric,

Alvast een hele goede reis gewenst, geniet ervan! Ik hoop dat jullie heel veel mooie avonturen mogen meemaken.

Mag ik ook een uitnodiging? Ik wil jullie ook graag volgen!

Groeten,
    Mariska
  17. Maike Visser:
    5 februari 2014
    Een hele goede reis gewenst, om te beginnen een fijne eerste fietsdag. Ik hoop dat het me lukken gaat om er morgen bij te zijn als jullie vertrekken.
    Nimen hen hao!
  18. Th & L.:
    Hallo Geeke & Eric
    Geweldig, dat ook wij jullie mogen volgen opjullie avontuurlijke reis .
    Veel plezier! Thea & Louis
  19. Kate:
    5 februari 2014
    Very proud of you. Still I find myself sometimes making lists in my head on your behalf. Please start this trip so I can relax. Wild one says hello. Ph and E wish you the best.
  20. Bart en ellen:
    5 februari 2014
    Was een erg mooi afscheidsfeest! Goede reis! Heel veel plezier!
  21. Sannie's Journey:
    Leuk! Ik kom morgen nog even zwaaien... X
  22. Marieke:
    5 februari 2014
    Hier is hij dan, jullie blog! Leuk! Wij zijn van 22 feb tot 1 maart in Hinterglemm. Zijn jullie dan nog in de buurt gluhweintje? Succes en veel plezier!
  23. Colette:
    6 februari 2014
    Lieverds ga genieten van dit unieke avontuur waar jullie nu in stappen! We zijn zoooooo trots op jullie en zijn vereerd dat we jullie morgenavond mogen onthalen in os sjoon Remunj! Xx
  24. Anke:
    6 februari 2014
    Hi beide,

Heeeeel veel succes, plezier, kracht en energie tijdens jullie geweldig avontuur!
    We gaan zeer zeker meegenieten van jullie updates!

Veel lieve groetjes van ons allemaal!
    Bart & Miriam
    Anke & Thijs & Ysée
    Esther & Remco
    Bram & Jill

Vanuit alvast een redelijk zonnig zuiden, dat zullen jullie in ieder geval merken!
  25. Ton en Guus:
    8 februari 2014
    Geeke en Eric,
    We beginnen al te genieten van de reisverslagen....

Veel courage voor onderweg

Ton en Guus Weert