25/8: Karakol, een paar dagen rust

25 augustus 2014 - Karakol, Kirgizië

Op links een enorm meer en op rechts witbesneeuwde bergen. Een fraaie combinatie voor een dagje in de buitenlucht. Maar het fietsen voelde wat moeizaam, alsof de trappers moeilijker rondgingen. Misschien kwam dat omdat we wisten dat we een een paar rustdagen tegemoet reden. We hebben de laatste maand - behalve een (uitziek)dagje hier of daar - continu doorgereisd en blijkbaar zijn we er aan toe om even stil te staan voordat we zo dadelijk Kazachstan en China binnen gaan. Zonder 1 enkele lekke band (yes!) reden we Karakol binnen en werden we warm onthaald door André en zijn Kirgizische vrouw Gulzhan. In 4 jaar tijd hebben ze daar op een mooi plekje aan de rivier eigenhandig een reisorganisatie en fraai guesthouse uit de grond gestampt. Na een gezellig etentje op tijd naar bed en zonder wekker zowaar tot 9 uur uitgeslapen.

1. Kitty3bergen:
    27 augustus 2014
    Hi guys,
    Heel veel groeten uit 3bergen waar ik aan de keukentafel geniet van jullie bloedstollende verhalen en mooie foto's. Erik met zijn witte voeten, dat ziet er wel erg grappig uit. Take care! Groetjes, Kitty
  2. Melanie:
    29 augustus 2014
    Na onze eigen vakantie deze maand weer helemaal bijgelezen! Wat een avonturen en wat een oogverblindend mooie landschappen! Heel veel plezier en succes onderweg.