11/5: Bafra, kilometers maken op weg naar Trabzon

11 mei 2014 - Bafra, Turkije

Soms heb heb je mazzel. Zoals vrijdag als je 's ochtends tijdens het de trap af tillen van je fiets opeens merkt dat je achterwiel er los inhangt. Beter zo, dan tijdens een afdaling met 60 km/uur. Of vanochtend toen er voor de thee serieus klimwerk op het programma stond, dat als sneeuw voor de zon verdween omdat de Turkse Rijkswaterstaat net een mooi stuk snelweg langs de kustlijn had opgeleverd. En 3 tunnels. De eerste was extreem slecht verlicht en dus niet heel feestelijk, maar de andere 2 waren goed te doen. Maar ook dan heb je weer de mazzel dat het zondagochtend is en het vrachtverkeer nagenoeg stil ligt en de rest van autorijdend Turkije blijkbaar ook iets anders op het programma had staan. En dus hebben we ouderwets meters kunnen maken en lijkt Trabzon misschien wel haalbaar voor het weekend. Dat is namelijk de plek waar we ons Iraanse visum hopen te bemachtigen en daar mag je een dag voor uittrekken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joost:
    12 mei 2014
    Hebben jullie ook ergens een ook voor mij zichtbaar routeplan staan? Onder het tabblad 'kaart' staat alleen de reeds afgelegde route, niet wat jullie van plan zijn.
    Gaan jullie na Trabzon door naar Georgië, Armenië of door het binnenland naar Iran? Houd koers!