22/2: Oberinntal

22 februari 2014 - Ried Im Oberinntal, Oostenrijk

En terug was de Alpen romantiek! Het hield op met sneeuwen en de zon begon te schijnen. De boeren brachten hun RVS melkvaten met handkarren en quads naar het afleverpunt in het dorp. En de snowboarders die op de skibus naar St Anton stonden te wachten? Die deden spontaan een wave langs de kant van de weg toen we voorbij fietsten. Na een afdaling van 20 km volgde een koffierondje in Landeck om de vingers weer wat op te warmen. Daarna een geleidelijke klim door het Oberinntal, waar met Europese subsidie een mooi stukje asfalt voor fietsers langs de azuurblauwe Inn was aangelegd. Om vervolgens in het wintersportplaatsje Ried in Haus Lutt te trekken en op de Duitse ZDF Nederland haar laatste gouden plakken op de teamachtervolging te zien binnenrijden. "Ja, jetzt ist es passiert. Es ist ungehört, die Holländer sind Deutschland in Medaillen Spiegel vorbei gegangen! Niemals hat ein Nation ein Sport so dominiert. Gratuliere zu die Nachbarn!" Toch sportief.

1. Harmien Slijkhuis:
    23 februari 2014
    Diep respect voor jullie prestatie. vIA kAREN HET VERHAAL GELEZEN EN OOK rOELOF OP DE HOOGTE GEBRACHT.
    nOG EEN GOEDE REIS
    M.VR.GR.
    hARMIEN
  2. José en Nico:
    23 februari 2014
    Wat een prachtige verhalen. We genieten telkens weer van jullie belevenissen.
  3. Astr. .id:
    24 februari 2014
    Ik geniet van jullie verhalen en foto's! Ik doe een eenmans wave achter mijn schermpje voor jullie!
  4. Eliane van Caldenborgh-Cremers:
    24 februari 2014
    Ha avonturiers, ziet er al goed uit allemaal! Veel succes met jullie verdere tocht en geniet ervan ! Groetjes uit het zuiden. Eliane, Moelie, Maike en Cas.
    Ps. we blijven jullie volgen!
  5. Marianne:
    25 februari 2014
    Ik geniet ook van de verhalen. Wat een schrijftalent.
    Wij in Singapore. Warm 30 gr. en dan genieten van foto s in de sneeuw. Bizar. Maar heel leuk dat dat kan!!!