20/2: De Alpen in

20 februari 2014 - Bludenz, Oostenrijk

Gisteren zag je ze nog niet echt, want het miezerde behoorlijk aan de Bodensee.  Maar vandaag lagen ze in hun volle glorie in de zon: De Alpen. En dat geeft een gevoel van fysieke macht dat je dus gewoon naar je wintersportbestemming kunt  fietsen, als je dat wilt. Maar ook een gevoel van lichte onrust, omdat ze wel heel groot en wit zijn en we daar morgen dus overheen moeten. Om dit absurde idee te bevestigen finishten we in Bludenz, zo'n 8 km van de plek waar Karen en Martijn deze week met hun kinderen Tess en Gijs aan het skiën zijn. En dus werden deze 2 budget reizigers (ik doe echt m'n best) op een etentje bij Italiaan Antonio getrakteerd. Heel gezellig! En daarbij hebben we ons redelijk gehouden aan de instructies van de fitness-expert uit Dresden die die ochtend aan de ontbijttafel helemaal los ging over de stofwisseling-cursus die hij in Bregenz aan het doen was. 1. Geen stress (want stress hormonen zetten alles op slot), 2. Geen suiker (want anders komt de verbranding niet aan het liggende vet toe), en 3. Niet te zuur (groenten eten ter compensatie van bier). De ochtend koffiestop met iets zoets bij de bakker is lastig weg te denken, maar de rest zou toch moeten lukken dit jaar.

1. Marianne:
    21 februari 2014
    Succes met je 'dieet' wel leuk houden hoor!!
  2. Sannie's Journey:
    21 februari 2014
    Gezellig!!
    Nog dagje skien G?
  3. Gert v H:
    22 februari 2014
    Ha, ik lees dat de eerste hoge uitdaging voor jullie ligt. Succes!! De stofwisseling-cursus komt mij goed van pas tijdens de carnaval. Thxx